Na taip, išmėsinėjau visą mašiniuką, "vantrabų" visokių prikroviau pusę konteinerio, vienintelis didesnis daiktas vis dar likęs krūvoje - variklis su greičių dėže. Nors nagai ir niežėjo, bet palikau šitą profams variklistams. Pats čiupsiu į nagus kėbulą, rėmą ir važiuoklę.
Rėmui jau nupirktas dažų cheminis nuėmėjas, tepliosiu ir skusiu, stengdamasis nepažeisti cinko dangos. Kur jau pažeista - iš naujo purkšiu cinko danga. Paskui teks kokiu nors gruntu nupūst ir nudažyt, nes originalas kaip ir dažytas buvo (kažkokis materijolas lupasi vietom gabalais nuo rėmo, kaip ir dažai ar apsauginė danga plonu sluoksniu užpūsta - dar patyrinėsiu atidžiau). Galvoju dėl šventos ramybės papildomai antikorozine apsaugine danga visą sutvarkęs padengt, turbūt nepamaišys.
Dar vienas sunkus, ilgas ir kruopštumo reikalaujantis bus kėbulo tvarkymas. Mėginsiu pats - jei nesiseks ar laiko pritrūksiu, tada ieškosiu specialistų. Dažymui jau nuspręsta prašyt specų pagalbos, priekabon ir Alytun...

Kol žaisiu su rėmu ir kėbulu, atrinkės geras ir tinkamas važiuoklės dalis atiduosiu kur nusmėliuot. Nugruntuotas dar reikės nudažyt ir po biskutuką viską komplektuot atgaliniam surinkimui. Jau turiu pradinį sąrašą reikiamų naujų ar dėvėtų dalių, užsakinėsiu iš Anglijos, bet prieš tai bandysiu analogus ar tinkamus surast Lietuvoje.