Na, kas dėl postūmių - tai kai tiek mašiniukas sveria, galiu ir vienas stumdyti....

Tuo labiau kad laikui bėgant vis po keliolika kg sėkmingai pavyksta išlupti ir "akvariume" ant lentynos padėti sužymėjus

Tik viena žinau - apsukos sumažės pasiekus kėbulo darbus su stiklo audiniu ir klijais, ten jau nepasiskubinsi. Ir nežinia ar suspėsiu iki sezono uždarymo, po teisybei - neturiu jokių terminų užsibrėžęs, tiesiog krapštausi savo malonumui. Užtat su klijais dirbt turėtų būt bent jau linksma
Langų mechanizmas iš tikro atitinka savo laikmetį, variklis kaip starteris dydžio, pusinis dantratis masyvus, tvirtinimo rėmas - išmetus viską velniop ir įdėjus paprastą rankenėlę su troseliu tikrai per abi dureles kokių 50 kg išloščiau

Bet teks originalumui duoklę atiduot greičiausiai - nors niekas to ir nematys

Pakikenom, kad idealiausia būtų visus tuos geležies kg velniop

išmest ir langą klijais įklijuot - taip per visus mechanizmus prasinešus ir viską nereikalinga išmėčius manau apie 200 kg tikrai išlošt galima
Kaip bus su vairo perkėlimu, dar nežinau. Išoriškai pažiūrėjus viskas atrodo optimistiškai, panelė simetriška, tvirtinimo vietos abiejose pusėse, detalės irgi apverčiamos. Šiek tiek pesimizmo atsiranda pažiūrėjus į dalių žinyną, kur begalė detalių gamintojo pažymėta po du variantus - LHD ir RHD. Jau dabar matau, kad reikės dalies priekinės panelės apdailų, kurios yra veidrodinis atspindys, o tai reiškia kad tikrai netiks kitoje pusėje (nebent pavyktų kaip rankovę "išversti"...) Kėbulas iš tikro darytas universalus, viskas dubliuota, kėbulas absoliučiai simetriškas pagal išilginę ašį, taip kad jeigu pas britus pavyks sukrapštyti tas trūkstamas "kitokias" dalis - vairas tikrai keliaus į kairę. Jei ne - tai arba teks mokytis važinėti sėdint ne ten kur norėtūs, arba grąžint gražuoliuką atgal Britanijon už maksimalius pinigėlius....
O dabar belieka kantriai krapštinėti
