DSTK

Dzūkijos senovinės technikos klubas
Dabar yra 22 Kov 2023, 11:48

Visos datos yra UTC + 1 valanda [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 22 Geg 2012, 06:16 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 10 Lap 2011, 20:34
Pranešimai: 381
Gan produktyvus dienos darbas.Jeigu taip,tai sesono uždarymui gal pamatysim trasoje :?:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 22 Geg 2012, 09:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 17 Bal 2012, 13:22
Pranešimai: 80
Na, kas dėl postūmių - tai kai tiek mašiniukas sveria, galiu ir vienas stumdyti.... :roll: Tuo labiau kad laikui bėgant vis po keliolika kg sėkmingai pavyksta išlupti ir "akvariume" ant lentynos padėti sužymėjus :-) Tik viena žinau - apsukos sumažės pasiekus kėbulo darbus su stiklo audiniu ir klijais, ten jau nepasiskubinsi. Ir nežinia ar suspėsiu iki sezono uždarymo, po teisybei - neturiu jokių terminų užsibrėžęs, tiesiog krapštausi savo malonumui. Užtat su klijais dirbt turėtų būt bent jau linksma :lol: :lol: :lol:

Langų mechanizmas iš tikro atitinka savo laikmetį, variklis kaip starteris dydžio, pusinis dantratis masyvus, tvirtinimo rėmas - išmetus viską velniop ir įdėjus paprastą rankenėlę su troseliu tikrai per abi dureles kokių 50 kg išloščiau ;) Bet teks originalumui duoklę atiduot greičiausiai - nors niekas to ir nematys :roll: Pakikenom, kad idealiausia būtų visus tuos geležies kg velniop :twisted: išmest ir langą klijais įklijuot - taip per visus mechanizmus prasinešus ir viską nereikalinga išmėčius manau apie 200 kg tikrai išlošt galima :ugeek:

Kaip bus su vairo perkėlimu, dar nežinau. Išoriškai pažiūrėjus viskas atrodo optimistiškai, panelė simetriška, tvirtinimo vietos abiejose pusėse, detalės irgi apverčiamos. Šiek tiek pesimizmo atsiranda pažiūrėjus į dalių žinyną, kur begalė detalių gamintojo pažymėta po du variantus - LHD ir RHD. Jau dabar matau, kad reikės dalies priekinės panelės apdailų, kurios yra veidrodinis atspindys, o tai reiškia kad tikrai netiks kitoje pusėje (nebent pavyktų kaip rankovę "išversti"...) Kėbulas iš tikro darytas universalus, viskas dubliuota, kėbulas absoliučiai simetriškas pagal išilginę ašį, taip kad jeigu pas britus pavyks sukrapštyti tas trūkstamas "kitokias" dalis - vairas tikrai keliaus į kairę. Jei ne - tai arba teks mokytis važinėti sėdint ne ten kur norėtūs, arba grąžint gražuoliuką atgal Britanijon už maksimalius pinigėlius....

O dabar belieka kantriai krapštinėti ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 22 Geg 2012, 10:38 
Atsijungęs
Valdybos narys

Užsiregistravo: 28 Rgp 2010, 09:52
Pranešimai: 485
PTICA rašė:
Na, kas dėl postūmių - tai kai tiek mašiniukas sveria, galiu ir vienas stumdyti.... :roll: Tuo labiau kad laikui bėgant vis po keliolika kg sėkmingai pavyksta išlupti ir "akvariume" ant lentynos padėti sužymėjus :-) Tik viena žinau - apsukos sumažės pasiekus kėbulo darbus su stiklo audiniu ir klijais, ten jau nepasiskubinsi. Ir nežinia ar suspėsiu iki sezono uždarymo, po teisybei - neturiu jokių terminų užsibrėžęs, tiesiog krapštausi savo malonumui. Užtat su klijais dirbt turėtų būt bent jau linksma :lol: :lol: :lol:

Langų mechanizmas iš tikro atitinka savo laikmetį, variklis kaip starteris dydžio, pusinis dantratis masyvus, tvirtinimo rėmas - išmetus viską velniop ir įdėjus paprastą rankenėlę su troseliu tikrai per abi dureles kokių 50 kg išloščiau ;) Bet teks originalumui duoklę atiduot greičiausiai - nors niekas to ir nematys :roll: Pakikenom, kad idealiausia būtų visus tuos geležies kg velniop :twisted: išmest ir langą klijais įklijuot - taip per visus mechanizmus prasinešus ir viską nereikalinga išmėčius manau apie 200 kg tikrai išlošt galima :ugeek:

Kaip bus su vairo perkėlimu, dar nežinau. Išoriškai pažiūrėjus viskas atrodo optimistiškai, panelė simetriška, tvirtinimo vietos abiejose pusėse, detalės irgi apverčiamos. Šiek tiek pesimizmo atsiranda pažiūrėjus į dalių žinyną, kur begalė detalių gamintojo pažymėta po du variantus - LHD ir RHD. Jau dabar matau, kad reikės dalies priekinės panelės apdailų, kurios yra veidrodinis atspindys, o tai reiškia kad tikrai netiks kitoje pusėje (nebent pavyktų kaip rankovę "išversti"...) Kėbulas iš tikro darytas universalus, viskas dubliuota, kėbulas absoliučiai simetriškas pagal išilginę ašį, taip kad jeigu pas britus pavyks sukrapštyti tas trūkstamas "kitokias" dalis - vairas tikrai keliaus į kairę. Jei ne - tai arba teks mokytis važinėti sėdint ne ten kur norėtūs, arba grąžint gražuoliuką atgal Britanijon už maksimalius pinigėlius....

O dabar belieka kantriai krapštinėti ;)

Paklausiau, nes pačiam teks vieno mašiniuko vairą perkėlinėt šią vasarą, o ten pažaist bus su kuo, pradedant panele, kilimu ir baigiant vairo traukėm, valytuvų mechanizmu, vairo kolonėle, akumuliatoriaus dėže ir pan.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 23 Geg 2012, 08:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 17 Bal 2012, 13:22
Pranešimai: 80
Cituoti:
Paklausiau, nes pačiam teks vieno mašiniuko vairą perkėlinėt šią vasarą, o ten pažaist bus su kuo, pradedant panele, kilimu ir baigiant vairo traukėm, valytuvų mechanizmu, vairo kolonėle, akumuliatoriaus dėže ir pan.


Kas per modelis, kad tiek visko skiriasi? Tik naujesniuose darė atskiras modifikacijas LHD ir RHD - o senuose dažnai būdavo viskas paprasčiau, paprasčiau buvo gaminti simetrišką korpusą. Jeigu tiek daug visko netinka - tiesiausias ir greičiausias kelias į sėkmę bus tik su "teisingu" donoru. Iš 2 padaryt 1 lengviau nei tą patį vieną perdarinėt.

Aš čia irgi visai netikėtai nelauktai sužinojau, kad ant Marijos žemės šiaurinėj pusėj dar vienas lygtais toks pats Lotusas gyvena, jau seniai pažertas gabalais su kilnia intensija restauruoti, tik kad savininkui rankelės jau nusvirę ir viltis išblėsus.... Tai dabar liežuvį pasismailinęs bandysiu čiulbėt gražius žodelius - mažu pavyks pas save persitemt tuos gabalus, būtų nereali paspirtis mano projektukui. Tfu tfu tfu, kad neprisišnekėjus.... :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 23 Geg 2012, 11:20 
Atsijungęs
Valdybos narys

Užsiregistravo: 28 Rgp 2010, 09:52
Pranešimai: 485
PTICA rašė:
Cituoti:
Paklausiau, nes pačiam teks vieno mašiniuko vairą perkėlinėt šią vasarą, o ten pažaist bus su kuo, pradedant panele, kilimu ir baigiant vairo traukėm, valytuvų mechanizmu, vairo kolonėle, akumuliatoriaus dėže ir pan.


Kas per modelis, kad tiek visko skiriasi? Tik naujesniuose darė atskiras modifikacijas LHD ir RHD - o senuose dažnai būdavo viskas paprasčiau, paprasčiau buvo gaminti simetrišką korpusą. Jeigu tiek daug visko netinka - tiesiausias ir greičiausias kelias į sėkmę bus tik su "teisingu" donoru. Iš 2 padaryt 1 lengviau nei tą patį vieną perdarinėt.

Aš čia irgi visai netikėtai nelauktai sužinojau, kad ant Marijos žemės šiaurinėj pusėj dar vienas lygtais toks pats Lotusas gyvena, jau seniai pažertas gabalais su kilnia intensija restauruoti, tik kad savininkui rankelės jau nusvirę ir viltis išblėsus.... Tai dabar liežuvį pasismailinęs bandysiu čiulbėt gražius žodelius - mažu pavyks pas save persitemt tuos gabalus, būtų nereali paspirtis mano projektukui. Tfu tfu tfu, kad neprisišnekėjus.... :lol:

Audi Coupe Quattro 87m. Jau susirinkęs praktiškai visą komplektą reikalingą, vairo perkėlimui :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 23 Geg 2012, 13:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 17 Bal 2012, 13:22
Pranešimai: 80
Cituoti:
Audi Coupe Quattro 87m. Jau susirinkęs praktiškai visą komplektą reikalingą, vairo perkėlimui :roll:


Oooooo, anokia čia bėda, tokių metų "audukių" pilni "šriotai" visokių, detalių turėtum rast nesunkiai. Sunkiau su tokiom retenybėm kaip maniškis žvėriukas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 23 Geg 2012, 14:28 
Atsijungęs
Valdybos narys

Užsiregistravo: 28 Rgp 2010, 09:52
Pranešimai: 485
PTICA rašė:
Cituoti:
Audi Coupe Quattro 87m. Jau susirinkęs praktiškai visą komplektą reikalingą, vairo perkėlimui :roll:


Oooooo, anokia čia bėda, tokių metų "audukių" pilni "šriotai" visokių, detalių turėtum rast nesunkiai. Sunkiau su tokiom retenybėm kaip maniškis žvėriukas.

Tai čia žinoma, kad Jums daug sunkiau viską rast būtų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 24 Geg 2012, 06:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 10 Lap 2011, 20:34
Pranešimai: 381
PTICA rašė:
Cituoti:
Audi Coupe Quattro 87m. Jau susirinkęs praktiškai visą komplektą reikalingą, vairo perkėlimui :roll:


Oooooo, anokia čia bėda, tokių metų "audukių" pilni "šriotai" visokių, detalių turėtum rast nesunkiai. Sunkiau su tokiom retenybėm kaip maniškis žvėriukas.

Nepasakyčiau,kad labai jau pilni šrotai,nes tokių modelių nebuvo labai daug.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 24 Geg 2012, 07:37 
Atsijungęs
Valdybos narys

Užsiregistravo: 28 Rgp 2010, 09:52
Pranešimai: 485
Vadžios rašė:
PTICA rašė:
Cituoti:
Audi Coupe Quattro 87m. Jau susirinkęs praktiškai visą komplektą reikalingą, vairo perkėlimui :roll:


Oooooo, anokia čia bėda, tokių metų "audukių" pilni "šriotai" visokių, detalių turėtum rast nesunkiai. Sunkiau su tokiom retenybėm kaip maniškis žvėriukas.

Nepasakyčiau,kad labai jau pilni šrotai,nes tokių modelių nebuvo labai daug.

Jūs teisus, tačiau praktiškai visos detalės reikalingos vairo perkėlimui tinka ir nuo paprastų modelių. Jeigu kam įdomu, prasidėjus darbams, galėsiu viską kelt į forumą. :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 28 Geg 2012, 13:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 17 Bal 2012, 13:22
Pranešimai: 80
Cituoti:
Jūs teisus, tačiau praktiškai visos detalės reikalingos vairo perkėlimui tinka ir nuo paprastų modelių. Jeigu kam įdomu, prasidėjus darbams, galėsiu viską kelt į forumą. :roll:


Mintis gera, mašiniuko perdarymas visada įdomus pavėpsot, nes nežinau kada pačiam gali tekti imtis vairo perkėlimo :lol: Tik tiek noriu pastebėt, kad Coupe Quattro turėjo šiokių tokių skirtumų dėl visų ratų pavaros ir galingesnio variklio.... kai kurios dalys nuo 1,6 audukės gali tikti, bet neišlaikys tiek arklių..... :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 1 valanda [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007